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1 ABS Vampyr Verus Tempus Proelum em 12/8/2012, 01:43

FrozenGraveyard

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Membro Honorário I
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[size=18pt]Verus Tempus Proelum[/size]

INTRODUÇÃO

Olá pessoal...Venho aqui traser o mais novo ABS da equipe Vampyr Coders era conhecida como Requiem entre outros nomes.O ABS é muito bom, um dos melhores de seu gênero, com ele voce cria armas,escudos,monstros,personagens,etc...Quase tudo normalmente, enfim o ABS é muito bom e a demo vem com alguns scripts adicionais, e já vou avisando que ele ta com um pouco de lag, mais nada que o Vlad líder da Vampyr Coders não resolva fúturamente.Bom Uso!8D

SITE

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CARACTERÍSTICAS

Em inglês original:

Spoiler:

* New Kernel, legless and prove of bugs;
* Full compatible with Joypad;
* Hit and Total Damage count;
* Strong blows (Critical) throws player or enemy away;
* Enemies and Allies with advanced AI;
* Allies can now, heal party members with skills or itens besides get dropped items on the ground;
* Ranged Weapons now, can be configured to accept lot of kinds of ammunitions and allies can use all those ammunitions automatically;
* Enemies killed by party are stored into an array, to see the total of each enemy killed by each actor use: $game_system.enemies_defeated[@actor_id][@enemy_id]

Traduzido para pt br:

Spoiler:


* Novo Kernel, sem erros;
* Completamente compatível com o joypad;
* Hit e contagem de danos totais agora ficam na tela;
* Quando o dano é crítico lança player ou inimigo a uma certa distância;
* Inimigos e aliados agora tem Inteligência Artificial avançada;
* Agora os aliados podem, curar os membros do grupo com habilidades ou itens além de poderem pegar os itens que cairem no chão;
* Ranged Weapons agora, podem ser configuradas para aceitar muitos tipos de munições e seus aliados podem usar todas as munições automaticamente;
* Os inimigos mortos pelo grupo são armazenados em um array, para ver o total de cada inimigo morto por cada utilização ator: $game_system.enemies_defeated[@actor_id][@enemy_id]

INSTRUÇÕES

Original em inglês:

Spoiler:

Instructions:

* Hold W and press any of the direcional keys to memorize or use a skill;
* Hold Q and press any of the direcional keys to memorize or use a item;
* Hold D and press any of the direcional keys to choose the actor to change action, then, press any of the direcional keys again to change his action;
* To use ranged weapons, equip the weapon, go to the items menu and press A in the ammo item. (If character is two swords style, you can memorize other ammo to key S)

Coomands used for items, skills and weapons:

* Ranged: Make a ranged weapon, skill or item;
* Character = X: Character name of the projectile;
* Index = X: Character index of the projectile;
* Range = X: Distance in tiles percorred by the projectile (Default is 5);
* Delay = X: Time (in frames) to wait untill can attack again (Default is 60);
* Guard Rate = X: Rate (in %) to block damage using shield (Default is 50);

Commands used only for items:

* Ammo: Make a ammo, that can be used by weapons;

Commands used only for weapons:

* Ammos = X, Y, Z...: List of items available to equip on weapons like ammos

Commands used only for enemies:

* Character = X: Character name of the enemy;
* Index = X: Character index of the enemy;
* Move Speed = X: Movement speed of the enemy (default is 3);
* Respawn = X: Time (in frames) to enemy reborn automatically after dies;
* Attack Animation = X: ID of the animation when enemy attacks (Default is 1);
* Aggressiveness = X: Choose one of the below (Default is 3):
o 0 = The enemy will run away from actors;
o 1 = The enemy will run alway from actors, if actor is into his vision range;
o 2 = The enemy will follow and atack actor only if it being attacked;
o 3 = The enemy will follow and attack the actor if he is into it vision range;
o 4 = The enemy will follow and attack the actor if he is into it vision range, range is biggest;
o 5 = The enemy will always follow and attack the actors;

# Weapon Icon = X: Icon index showed when enemy attacks like a weapon;
# Shield Icon = X: Icon index showd when enemy defends like a shield;
# Guard Rate = X: Rate (in %) to block attack of the actos, when defending;

Commands used only for states:

* Animation = X: ID of animation whoed when actor or enemy is infected by the status;

Commands used only for events (In commentaries):

* Enemy X: Transform the event into an enemy;
* Die Switch X: Active the switch (x) after enemy dies;
* Die Self Switch X: Activate self switch (x) after enemy dies;
* Die Variable X: Add +1 to vatiable (x) after enemy dies;
* Object: Transform enemy into a object, it cannot attack and is killed with just one blow (Like puzzle of Vampyr SBABS);
* Unkileable: Makes the enemy uncapable to be killed;

Traduzido pt br:

Spoiler:
Eu to sem tempo pra traduzir se alguem puder traduzir pra nós eu agradeço!

DOWNLOAD

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IMAGENS

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CRÉDITOS

Vampyr Coders - Por criar os scripts que compõem o sistema.

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